En bra eftermiddag/kväll!

Faktiskt så har eftermiddagen/kvällen gått i ett lugnare tempo än tidigare i veckan! Klockan har också gått långsammare, i allafall verkade det så! Sköönt, tyckte vi!

Sen jag kom hem från jobbet har vi ätit såklart, provat alla H&M-kläder, gjort iordning returen med fel storlekar, och beställt nytt istället, räknat på vårt elavtal och kommit fram till att vi inte ska byta leverantör, tränat styrka, och nu har jag till och med en stund över att sitta här!

Inte dåligt va?

Kommentera här
Postat av: Tina

Du är precis hur duktig som helst bara så du vet det!!! För ett par år sedantränade jag hårt också men har kommit ur spår så att säga. Jobbar för mycket. Träning är svårt att disiplinera sig till tycker jag. vet inte varför. Kommer bara dumma undanflyckter men sen när man väl är där och håller på mår man skitbra.

2008-08-23 @ 19:02:43
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0