Fredag kväll - äntligen!

Så blev det fredag kväll till slut, visst är det underbart! Ikväll är kvällen där jag ska försöka äta, om inte inget, så i allafall betydligt mindre godis! Vi får se hur det går.

Efter jobbet var jag och storhandlade. Då köpte jag kikärter till mig, jag hade googlat fram ett recept på jobbet, på rostade kikärter, som skulle vara så nyttigt och så gott som snacks!! Så när vi kom hem rostade jag dem, vi åt härlig fredagsmat (för min del grillad kyckling, coleslaw och sallad med paprika - mums) och sedan tog jag fram kikärterna. Blääääk så äckligt det var! Jag slängde dem efter jag ätit 3 stycken!

Man lär sig av sina misstag... ;-)

Vad tycker ni om kikärter?

Kommentera här
Postat av: Tina

haha trots att jag är vegeterian skulle jag inte komma på iden att rosta kikärtor. Vilket konstigt recept! Finns många andra tillredningssett med kikärtor. Tyvärr fick jag inte jobbet. 200 ansökningar. jag låg jättebra till men problemet var att sommarvikarierna ville stanna kvar och jag tror dom valde så av bekvämlighet att låta dom stanna. Dom ville jag skulle hålla regelbunden kontakt ifall någon förändring skulle ske. Ja jag får göra som du söka vidare. Inget att hänga läpp för utan det var väl inte rättan tid för mig just nu. Kram

2008-08-16 @ 23:00:49
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0