Fredag, men nåt irriterar mig!

Idag är det fredag, bästa dagen på hela  veckan! Och ännu bättre är den nu, när alla har börjat skola/jobb igen! Då ser man fram emot fredagen ännu mer, den är underbar!

Idag hade jag med mig min lilla kille till skolan. Jag lämnade honom på rasten strax innan det ringde in, och så åkte jag direkt till jobbet. Maja cyklade med sin kompis/granne, stora tjejen!

Jag irriterar ihjäl mig på en mamma som följer med sitt barn in och lämnar väskan, och står kvar och väntar med honom tills det ringer in. Det är absolut inget fel med det, men när man följer med in måste man ju parkera sin bil i en ficka, och inte mitt i vändplatsen, så att man inte kommer runt med sin bil! Jag blir så trött på sånt, varför är vissa så tröga?? Det hände hela tiden när de gick i förskoleklassen, och nu, första gången jag lämnade av honom vid den tiden, var det likadant igen. Suck!

Kommentera här
Postat av: Tina

Haha sånt där kan jag också reta ihjäl mig på. Jag har ofta svårt att inte säga något. Hur brukar du göra?

2008-08-23 @ 18:59:42
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0