Hemmaträning

Efter en strulig dag på jobbet, med system som inte ville alls som vi,  är jag nu hemma hos min kära söta små barn!

Jag tänkte ge mig ut på min andra intervallrunda idag, men regnet öste ner, och jag bestämde mig för att träna inne istället. Jag har satt ihop ett träningsprogram som jag tänkte köra hemma.

Barnen är så roliga, de ska vara med och försöka göra samma övningar. Maja tittar på bilder och säger: Det där är väl inte jobbigt! Och så lägger hon sig på golvet och försöker göra likadant. Hon svankar och slarvar, och när jag går dit och håller hennes kropp så som övningen ska göras, då var det visst inte så lätt, längre! *hihi* Hon är för söt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0