Löprunda?

Igår var ju dagen då jag lovat mig själv att börja leva ett hälsosamt liv! Maten är egentligen inga problem, jag tycker om att äta nyttigt, förutom att jag har så svårt för att avstå smågodis!! Nu är vi ju en sån duktig barnfamilj, så vi äter ju bara godis på helgen. Så det är inget problem just nu, men fredag kväll blir verkligen en prövning! Vi får se hur det går...

Igår gav jag mig i alla fall ut på en runda, och försökte köra intervaller powerwalk/jogging. Det var ju mer powerwalk, kan jag säga... och ända dog jag nästan. Men men, man måste ju börja nånstans! :-)

Kommentera här
Postat av: Anki

Duktigt ! Tips = boka dig till typ Göteborgsvarvet nästa år. Då måste du träna. En utmaning. Felet man alltid gör är att ta ut sig så i början att man lägger av. Man tror man skall dö - eller hur ? hihi

2008-08-12 @ 19:06:04
URL: http://spookywoman.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hejhej Hanna! Jag har basta losningen pa ditt smagodis problem - ak till australien! Har finns det ingenting som heter losgodis...Hur som helst, hoppas allt ar bra med dig o de andra pa Telenor. Vad roligt att Lisa fick sin lilla bebis, halsa grattis fran mig :) Kramkram

2008-08-13 @ 12:04:15
URL: http://ulrikaforsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0