Nu jäklar!

Fr o m imorgon är det dags att ta tag i kosten igen! Jag gick upp ytterligare ett kilo på semestern, och nu får det vara nog! När man inte trivs med sig själv, så är det dags att göra nåt åt saken!

Denna gången ska jag även vara duktig på att röra på mig och träna! Så jag ska försöka komma ut och gå så ofta jag kan, och träna styrketräning.

Nu har jag ju ett mål, att våga visa mig i bikina på CYPERN! Haha, jag skojar bara, klart jag kommer visa mig i bikini där ändå, men det är ju bra att ha ett mål, visst?

Kommentera här
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-10 @ 21:19:00
Postat av: Anki

Det är nog en vanligt tvångstanke hos de flesta kvinnor tror jag. Såhär efter semester. Kost & träning....men visst måste man tänka på det. Ett kilo skall du nog vara glad över - själv har jag inte vågat väga mig. Mot bättre tider !! Kram Kram

2008-08-10 @ 22:03:46
URL: http://spookywoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0