Shoppinglördag

Godmorgon!

Vet ni, idag är det LÖRDAG!! Vad underbart det är med helg, nu när man börjat jobba igen!

Idag ska Olle och Putte åka och bowla, men Maja var inte alls sugen på det. Så istället ska hon och jag gå på stan under tiden. Kanske få tag på ett par skor till henne? Och så ska jag byta Olles ryggsäck som var för stor, och kanske hitta en svart , lite större, väska till mig? Jag är jättesugen på att byta väska, får se om jag hittar nåt snyggt.

Efter det ska vi äta på Ikea! Putte och jag föreslog MacDonalds först, men barnen ville faktiskt hellre äta på Ikea....

Kommentera här
Postat av: Emma

Godmorgon :) Hur är vädret hos dig idag då?

2008-08-09 @ 10:14:48
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0