Små nattugglor

Vilka rutiner mina barn har kommit in i, nu när de har sommarlov! Gissa vilka som fortfarande sitter och kollar på tv här i vardagsrummet? Maja sitter och käkar kvällsmat, men Olle har i alla fall fått på sig pyjamas och borstat tänderna. Han ligger och myser i soffan och kollar på Disney Channel. Jag sa att det var okej att ha den kanalen på, för det fanns verkligen inget annat att kolla på! "Kvinnor som svettas mycket" visade 4:an, eh? Ville inte jag se i alla fall....

Nej, det blir nog sängen snart för mig istället, så ska jag fortsätta på min bok! Om jag känner de här nattugglorna rätt, så sitter de väl kvar här längre än jag.... ;-) Men det är ju sommarlov! Annat blir det på tisdag om en vecka, då börjar allvaret igen!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0