Snart fredagsmys!

Sådär, nu har jag storhandlat på Maxi, packat upp allt, gjort ett eget pajskal till mig, för jag ska ha dinkelmjöl, och nu sitter vi och väntar på att tacopajen (-erna) ska bli klara, sen är det dags för fredagsmys!

Olle fick hem sitt första fredagsblad idag, det känns så stort att han också går i skolan nu! Idag var Putte ledig, så då hämtade han honom direkt när han slutade skolan, 13.40. Skönt för honom att få en lugn eftermiddag hemma!

Imorgon kommer som sagt Charlotte, så imorgon på morgonen ska jag baka chokladmuffins tänkte jag, det var länge sen! På eftermiddagen ska jag se till att komma ut och intervallträna, och på kvällen blir det kräftskiva för mig!


Kommentera här
Postat av: Madeleine

Vad kul! Jag har faktiskt varit inne och tjuvläst på din blogg några gånger, kul att se hur ens gamla granne (ja det är några år sedan jag bodde i Läckeby nu ;-)har det. Ha en skön helg!

2008-08-22 @ 22:09:06
URL: http://storalollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0