Snart shopping

Snart är denna jobbdagen också avklarad! Bara drygt en timme kvar, härligt!

Efter jobbet ska jag ut på ryggsäcksjakt, Olle måste ha en ny nu när han ska börja 1:an. Sen ska jag åka till Ikea med, grejade lite igår, och fick lite inspiration. Ska köpa lite nytt, men billigt måste det vara! :-)

Elin H sms:ade idag, det var länge, länge sen vi hördes av! Nu ska hon bli göteborgare! Vi ska försöka få till en träff i veckan, och försöka få med några andra också ur "gamla gänget", det ska bli jättekul!

Kommentera här
Postat av: Tina

HejHanna...ja vilket hemskt semesterväder jag har. Har ju två veckor nu. Idag var jag inne i stan stklm och shoppade lite men det regnade så mkt så jag var aldeles genomblöt på mina skor. kläderna hann inte bli lika blöta då jag sprang ut o in i affärer. Bra gjort att du hann till jobbet i tid.

Har du lagt på hyllan att söka nya jobb? Jag får svar nästa vecka nån gång om det jobb jag sökte på kristallrummet. Jag har lagt in lite semesterbilder på min blogg nu men har ett inlägg kvar om Ölandsveckan också. Hann inte ikvöll men det kommer. Kram

2008-08-05 @ 23:26:04
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0