Söndag kväll blev det i rasande fart!

Och så var det söndag kväll, redan! Men vi har i alla fall haft en toppenhelg!

Shoppingen igår gick bra för mamma och mig! Jag hittade en ny handväska (efter att ha sprungit runt i "riktiga väskaffärer" hittade jag den till slut på H&M!), Maja hittade skor (exakt såna hon har! Fast dessa är ju då hela och rena), och så hittade ryggsäck till Olle, peelingkräm till mig, hårgummiband till Maja, örhängen till mig, och säkert en massa mer, som jag har glömt. Vi var nöjda i alla fall. Innan skolstarten är det nu bara skor till Olle att ha på gympan som måste inhandlas, men det brukar finnas  bra och billiga på Coop eller Maxi, så det hinner jag nog ordna.

Vi åt ju på Ikea igår, det var lika gott som vanligt! Sen tillbringade vi lördagskvällen framför tv:n. Idag har vi inte gjort många knop, jag har bara varit och handlat mat inför veckan som kommer. Här hemma har vi mest myst: spelat tv-spel, suttit vid datorn, sett på tv osv.

Putte är lite arg, han kollar på nån golftävling på tv:n, som har blivit uppskjuten pga regn! Han hade ju hoppats att få se den i helgen, men nu kanske den sänds i veckan istället, när han jobbar... Jaja, sånt är livet! Vi retar honom mest för att han är så besatt!

Nu blir det filmtajm!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0