Snabba dagar

Dagarna går så fort så fort, det märks att man inte har vant sig vid gamla vanliga rutiner än!

Igår kom jag till fritids vid 16.50. Då hittade jag inte Olle, hittade inte någon alls, men till slut dök de upp. Då lärde jag mig av hans fritidsfröken att de använder en annan ingång nu, så nästa gång hittar jag honom nog!

När jag kom till bilen hade jag fått sms från posten, mitt H&M-paket hade kommit! Så då drog vi till affären och hämtade ut ett stort paket!

När vi kom hem till parkeringen, stod Charlotte där! De skulle städa på dagis (fasen vad skönt det är att inte ha dagisbarn längre!), men det var fortfarande barn kvar, så då blarrade vi lite istället. Hennes 4-åriga kille följde med hem till oss och lekte medan de städade. Jag gjorde mat till barnen och mig, och vi åt.

Sen kom de och hämtade Alexander, och då babblade vi lite till så klart! Vi bestämde också en "riktig" date på lördag, då vi ska träffas och fika och blarra lite till.

Sen skulle Olle duscha, jag ut och "springa", och sen var det redan dags för kvällsmat! H&M-paketet låg fortfarande oöppnat, men när jag fått barnen i säng och kollat de viktigaste på datorn, så öppnade jag det och tittade lite snabbt. Mest kläder till barnen, de lät jag vara kvar i påsarna tills idag. Jag hade två tröjor och en BH (vad lite! Jag ville ju ha meeer!), jag hann bara prova den ena, men den var bra, så den tog jag till jobbet idag.

Idag slutar jag en timma tidigare, så då hoppas jag att jag hinner med lite mer! Kanske till och med ta det lugnt en stund?

Kommentera här
Postat av: Tina

Jag har shoppat ihjäl mig nästan . På Indiska. Halva priset på reapriset. Har handlat ännu mer sen jag skrev i bloggen. Har hittat jättesnygga höstkläder. Hitta också ett par skitsnygga jeans för 49 kr. Inte klokt.

2008-08-23 @ 19:07:49
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0