Återbesök

Idag har jag  varit i Malmö på återbesök! Allt gick jättebra, jag ser nu perfekt på höger öga, och det är helt läkt, och på vänster är jag fortfarande något översynt, och har lite läkning kvar. Men jag kunde ändå läsa den allra nedersta raden på syntavlan med båda ögonen. Ögonsjuksköterskan var mycket nöjd! Nästa återbesök är i oktober, då har det gått ett år sedan operationen. Det är sista besöket, och då kommer jag även få intyg till körkortet, så att jag kan skaffa ett nytt som det inte står "Villkor: glasögon" på.

Putte och Mattias var med till Malmö, de passade ju på att åka till Dormy förstås! Det var trevligt med lite sällskap. Barnen blev hämtade av farfar idag, så vi hämtade dem nu när vi körde hem. Det hade gått jättebra där.

Gud vad skönt det är att vara hemma! Man blir faktiskt ganska mör av att sitta i en bil sammanlagt drygt sex timmar.........

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0