Besök hos mammis

I förmiddags blev Olle sugen på att låna mormor och morfars videokamera. Han brukar låna den med jämna mellanrum, han tycker det är jättekul att springa omkring och filma med den. Så efter lunch åkte vi till mormor och hälsade på, hon blev jätteglad när vi kom. Vi fikade, spelade Wii, och pratade. Sen åkte vi ut till Malkars. Jag visade henne träningslokalen, för hon skulle ta över mitt träningskort om hon tyckte det verkade bra. Hon får inte gå på sjukgymnastik längre, utan måste börja på vanligt träningscenter. Hon tyckte det verkade jättebra där, så nu har hon redan ringt och bokat provtid. Och jag får mitt kort sålt, det är ju superbra! Jag har ju liksom ändå inte varit där och tränat på 3-4 månader...

Men gud vad trött jag blev sen! Det märks verkligen att man inte är riktigt pigg! Nu ligger jag här i soffan och vilar, jag är helt slut! Men imorgon ska jag jobba igen i alla fall, jag känner ändå att jag behöver komma igång. Fast jag lär nog vara rätt mör imorgon kväll......

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0