Brors ögon

Pappa ringde förut, han berättade att efter den operationen min brorsa gjorde, så skulle man helst blunda hela kvällen! Han hade ju tänkt att han kunde åka kommunalt hem, men det är ju inte så lätt när man blundar! Hans sambo fick komma och hämta honom, och typ leda honom hem.... Han hade fått en massa sms, men han kunde inte svara på dem. Så han ringde bara till pappa, som lovade att vidarebefordra till mig att operationen hade gått bra och vi fick höras mer imorgon.

Snart börjar min tv-kväll! Vanligtvis sitter jag nästan aldrig vid tv:n, men på torsdagar är det först "Du är vad du äter", och sen "Brottet", två program som jag gillar skarpt!

Nu ska jag hoppa in i duschen, så att jag är klar tills tv-kvällen börjar!

Imorgon är det FREDAG!

Kommentera här
Postat av: Penni

hehe.. ja du ser, länkarna var helt borta! helmärkligt.. och inte minst irriterande :-( får nog testa maila dom på blogg.se o fråga varför. humm!

2008-02-07 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0