Brottet

Men vad trött jag blir! Det var ju hockey, så Brottet började inte förrän 21.30! Så länge åååååårkar jag inte sitta uppe! Så nu spelar jag in det på hårddisken istället, så får jag se det en annan dag.

Trevligt att ha sånt kvar, det är så många kvällar när det INTE finns nåt kul att titta på. Då kan man plocka fram det!

Jag funderar på om jag ska avsluta Facebook? Jag är aldrig där längre, och när jag loggar in så har jag bara fått en massa trista förfrågningar och inbjudningar om allt möjligt, som jag direkt ignorerar. Inte sätter jag in bilder heller längre. Mja, det får nog bli ett avslut. Fast inte ikväll.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa min thriller: Box 21! Godnatt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0