Datorstrul... eller inte?

Pappa kom inte in på sin vpn-klient hemifrån, efter att JAG grejat lite med hans router i söndags. Han har varit borta ett par dagar, och idag kände jag mig skyldig att åka till honom och försöka fixa det... Sagt och gjort. Direkt när jag kom hem till mina duktiga barn - som varit ensamma hemma hela eftermiddagen - sa jag till dem att vi skulle åka en sväng till mormor och morfar. Jag hade sagt till mamma att jag fixade datorn om hon lagade plättar till oss, man får väl va lite smart va?

När vi kom hit, säger pappa direkt: "Vet du? Nu funkar det..... " Haha! Så jag behövde inte fixa med något, det hade helt plötsligt ordnat sig av sig själv! Konstigt i och för sig, men nu funkar det i alla fall. Och så fick vi ju plättar här! Och lite Wii-spelande blir det efteråt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0