En vanlig fredag

Ja, inte har det hänt så mycket spännande här idag! Men det var inget jag precis förväntade mig heller.

Följande har hänt här på jobbet idag:

- Anton har nästan blivit övertalad av mig att göra en ögonoperation!
- Marcus har jobbat halvdag, sen skulle köra 30 mil träffa nya "svärfamiljen" för första gången"!
- Ulrika har jobbat sin sista dag hos oss idag.
- Anna, Emma och jag har försökt ha lite kontorsgympa.
- Thomas, fick sluta en timme tidigare, för han skulle jobba IMORGON också!
(han måste vara helt snurrig...)

Ja, det var väl allt. Om 1,5 timme slutar jag, då ska jag åka direkt hem till barnen, för Putte drog nitlotten att få åka och handla idag!

Sen blir det FREDAGSMYS!!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0