Jäkla fröken!

Nu är barnen hemma. Det var Majas fröken som låtit henne vara kvar ett tag efter skolan, för extra matte-hjälp. Och det är väl jättebra att hon tar sig tid till det, men man måste ju alltid meddela hemmet! Hon frågade på utvecklingsssamtalet om det var okej att hon höll kvar Maja ibland, och jag sa att det gick bra, förutsatt att de meddelade oss, så vi visste var hon var.

Det är ju inte meningen att man ska sitta på jobbet och vara helt darrig, och undra vad som hänt... Riktigt dålig stil, tycker jag!

Jag har försökt ringa henne, men ingen svarade, så nu har jag mailat henne istället. Får se vad hon svarar.

Kommentera här
Postat av: Sofia Tidqvist

skum lärare.....stackars dig....

2008-02-07 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0