Lång dag!

Ännu en lång dag på jobbet. Men snart är den slut i alla fall, skönt!

Det mest spännande som hänt idag, är att en kollega berättade att hon sagt upp sig. Roligare än så har vi inte haft idag!

Snart ska jag hem och hämta min lillplutt på fritids. Får se om jag hinner innan de går över till dagishuset, de gör det strax innan 17, och har alla sena barn på ett och samma ställe. Jag brukar komma precis i glappet när jag slutar 16.30, antingen är de här eller där, eller mitt emellan.

Majagumsan är själv hemma, hon fixar det så bra! Hon är så duktig min lilla stora tjej!

Kommentera här
Postat av: Anonym

Hejsan , kanske har du koll på kändisarna ?
isåfall besök min blogg och gissa vems kändis dotter det är på bilden :)

2008-02-07 @ 16:05:29
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0