MSN klockan 7?

Jag blev väckt i morse klockan 7, av Olle som tyckte att jag skulle logga in på MSN! :-D Han har verkligen fått det på hjärnan! Jag ville inte, jag ville faktiskt få sova lite till, så då frågade han ifall han fick sätta på datorn och kolla om nån annan var inloggad.... Visst fick han, men det kanske inte är så stor chans klockan 7?

Nu har Maja och jag satt ihop ett "poängsystem" för barnens veckopeng! Vissa saker, som att städa sitt rum, gå ut med sopor osv får man pengar för, och andra, som att inte hänga upp sin ryggsäck, glömma släcka lampan på toa m.m. blir det avdrag för. Hoppas de ger dem en sporre, och att jag inte blir utfattig!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0