Natt

... och här sitter jag, fortfarande! Fast jag är iallafall i sängen. Men datorn kunde jag inte låta bli! Barnen sover i sina sängar, och nu hörde jag att Putte kom hem från bion. Han och Peter har varit på "I´m legend", eller heter den "I´m a legend"? Jag vet inte, jag ville inte gå med och se den iallafall.

Putte stack just in huvudet här och sa att Ricke är här! Vår katt, ni vet.... Han har inte varit här på superlänge, och vi trodde verkligen att han vant sig vid sin nya familj! Men nu var det alltså dags igen. Vi kan inte göra så mycket åt det nu ikväll, vi får låta honom vara ute inatt, så får vi se om han är kvar imorgon eller om han har gått tillbaka.

Godnatt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0