Ny dag

Idag känns det bättre! Dels har jag fått sova gott -underbart- och dels köpte jag rosenrot igår, som jag har tagit idag.

Bion igår var jättebra, vi var på PS I love you. En mycket söt, rolig, snyftig och mysig film! Klart sevärd!

Måste bara berätta också, att jag var ca 2 sekunder från att få parkeringsböter igår! När jag varit och köpt min rosenrot, gick jag mot parkeringen och såg en vakt stå framför min bil! Fan, tänkte jag, jag kommer inte hinna fram... Då kom två kvinnor och började prata med honom, och då skyndade jag mig fram! Jag trodde ändå det var kört, jag sa: Jag kommer nu!! till honom, men var ändå säker på att han skulle säga typ Jaha, men du stod ju på fel plats. Men då sa han. Jaha, det var på håret! och så strök han boten! Så himla schysst! Tydligen så fick man stå där i 10 minuter, och han hade tagit tiden på min bil. Och när jag kom, så hade det ju precis gått 10 minuter. Snacka om tur...... Annars hade det blivit dyr rosenrot!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0