Olle såg i syne

Inatt vaknade min söta lilla gubbe vid 2, och bara skrek: Mamma! Mamma! Kom! Mamma! i panik. Jag sprang in till honom, och då sa han att han såg i "syne". Han tyckte att någon ryckte i hans kudde hela tiden. Han var stekhet... Jag tog med honom in till mig, gav honom Alvedon, och sen somnade han gott. Idag är febern nere i 38,7, skönt.

Med min feber är det ingen fara, det verkar som att jag kanske klarar mig från att få Olles sjuka. Det skulle vara skönt att slippa!

Igår kväll mailade jag min chef och skrev att jag inte ville ha nån intervju, men jag har inte fått nåt svar från henne än. Konstigt, hon brukar vara snabb med att svara. Men hon kanske tänker att vi ska prata om det när jag kommer tillbaka istället.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0