Piggare

Åh vad skönt det var att gå och lägga sig tidigt igår! Jag såg Brottet, sen gjorde jag mig iordning och la mig i sängen tills House började. Efter det släckte jag och stoppade in mp3:an i öronen (alltså inte DEN, utan hörlurarna till den, men det kanske ni fattade) och somnade till lugn musik. Härligt! Och idag var jag faktiskt NÅGOT piggare, inte mycket, men lite i alla fall.

Idag har jag ett möte på eftermiddagen, bra, det gör att dagen går lite fortare!

Idag är sista dagen för ansökan till det där vikariatet här på avdelningen. Undrar när/om det blir någon intervju sen?

Jag har sökt en annan tjänst också idag, som handläggare på Försäkringskassan. Men jag har nästan gett upp andra tjänster, jag blir säkert kvar här och hamnar på det där vik:et...

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0