Pizza till Rosa

Så, då var vi hemma igen efter besök hos farmor och farmor, och deras två katter. Den nya katten var bra mycket trevligare än den gamla, henne fick man klappa och leka med. Hoppas nu att den gamla katten smittas av den nyas sinne, och inte tvärtom... Själv kan jag inte förstå hur man vill ha två katter instängda i en trea, men det är ju deras sak. Jag har aldrig tyckt att man ska ha innekatter, katter ska få vara ute och springa och trivas. Det är min åsikt.

Min älskling ska göra pizza till oss ikväll, igen! Jag börjar bli alldeles bortskämd! Tror att vi äter den till Livet enligt Rosa, det brukar vi alltid se tillsammans med Maja!

Sen är det Melodifestival, och jag skulle göra vad som helst för att Carola inte ska vinna! Det skulle vara så himla härligt att ge henne en rejäl knäpp på näsan, efter alla konstiga uttalanden hon gör....

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0