Segt!

Herregud vad segt det var här igårkväll! Jag försökte greja lite med bloggen, men det var nästan kört.... Jag trodde det var nåt fel hos mig, men nu har jag läst att det tydligen var likadant för andra också.

Idag är det dags för Martin att operera ögonen! Spännande, spännande! På eftermiddagen var det, men jag vet inte vilken tid. Hoppas allt går bra!

Idag skulle Putte golfa på förmiddagen, så vi bestämde igår att han kunde lämna barnen, eftersom han ändå skulle gå upp. På det sättet slapp de äta frukost på fritids, och kunde göra det hemma med honom. Så jag kunde åka själv idag, men jag hann träffa familjen eftersom de gick upp 10 min innan jag behövde åka.

I eftermiddag går Maja hem själv, som vanligt, och Olle får vara på fritids till 17. Jag känner att jag inte kan pracka på honom på Maja varje dag... Hon kommer bara tycka det är jobbigt till slut. Och han har det ju bra på fritids, det är bara vi föräldrar som tycker det är så himla synd om dem när de ska vara där! ;-)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0