Slingor som inte syns

Nu har jag gjort slingor, men som vanligt var jag för feg, så de syns inte särskilt mycket. Ingen kommer nog märka något. Jag blir lite arg på att mitt hår får nån konstig nyans ibland när jag färgar det! Lite rödlätt, jag vill inte vara rödlätt!!! Men det brukar ta ett par dagar innan färgen "sätter sig" så jag hoppas det ändrar sig.

Idag bestämde jag och barnen att vi skulle ha en "lekdag". Och med det menas ha massa tävlingar och annat skoj. Så vi har haft memorytävling (få ett par på kortast tid, Maja vann), Steka ägg-tävling (spelet Steka ägg, få ut 5 ägg ur sin korg på kortast tid, Maja vann), sugrörstävling (suga upp smörpappersbitar och förflytta till en skål, 20 st på kortast tid, Olle vann), bingo (Olle vann) och Dominotorn-tävling (högst torn på 30 sek, Maja vann). Så Maja var alltså segrare idag! Lägg märke till att jag inte vann nånting. Som tur är, är jag lika glad för det.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0