Snurrig dag!

Usch, såna här dagar på jobbet är det svårt att blogga! Vi har typ 15 besökare här idag, som har sprungit omkring, och har medlyssnat hos oss lite då och då under dagen. Själv har jag haft två tekniker hos mig, den ena satt så nära att jag kände hans andedräkt! *uäsch*

Men nu börjar äntligen dagen ta slut, snart ska jag hem till mina godingar! Putte jobbar kväll, och barnen är själva i eftermiddag. När jag ringde hem på sista rasten så höll de på med en "klubb" (??) och hade jättekul!

När jag kommer hem ska vi kolla hur våra gipsfigurer mår. Det var lite dåligt med gipspulver kvar, så om vi har otur har det inte stelnat! Och sen kanske jag ska ta tag i det där med La Redoute också, och beställa lite.

40 minuter kvar!

Kommentera här
Postat av: Anonym

annagotland.webblogg.se
Du har väl inte glömt bort mig idag? ;)
Nu kan du tjäna pengar på din blogg, läs mer om det på min blogg! :)

2008-02-21 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0