Tur vid charkdisken!

Jag vet inte hur jag lyckades, men på något sätt blev det ändå till slut jag som skulle handla fredagsmaten. Men nu får ju Putte laga den, så det känns helt okej. I allafall nu, när jag väl kommit hem från affären.

Det var världens fredagsrusning när jag kom till affären! ALLA skulle ha grillad kyckling till fredagsmys verkade det som, eller så kanske de skulle ha nån annan charkvara, vad vet jag, men det var iallafall 16 nummer före mig, och jag beredde mig på att en lååång väntan. Då hörde jag plötsligt en välbekant röst, Mats på jobbet! Han hade numret som stod på tur i charken, och erbjöd sig att ta en kyckling åt mig också. Tack Mats, du räddade mitt humör denna fredagkväll!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0