Jag hatar mitt jobb!

Jag vill verkligen inte jobba här mer!!!!!!

Jag hatar att vantrivas, jag vill må bra!

Jag mailade platschefen som jag var på intervju hos...  Skrev att jag tyckte det var jättesynd, och att hon gärna fick höra av sig igen om det skulle bli aktuellt. Kanske lite desperat, men nu vet hon att jag är intresserad i alla fall!

Att det ska vara så himla svårt att få jobb i den här stan! Jag vill inte bli fast här i hela mitt liv, då blir jag en bitter gammal käring!

Kommentera här
Postat av: Anders

Hej, bara nyfiken hur det gick med "skin flagsen" och tandtrådsmetoden? Funderar på att prova själv.

mvh Anders

2008-01-10 @ 17:32:41
Postat av: Thomas

Nu börjar du låta som de allra värsta gnällarna på bygget Hanna ;)

2008-01-10 @ 18:57:20
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: Hanna

Men Thomas, jag talar ju bara om det här, i min egen blogg! IRL är jag ju sååå positiv! :-)

Anders: Det gick bra, de är borta nu! Det tog ca 1 vecka innan de föll bort.

2008-01-11 @ 14:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0