Kyrkobesök

Idag har jag varit på Linns examen! Först var det ceremoni i kyrkan, sedan hade hon "mottagning" med smörgåstårta i en lokal. Tänk, nu är hon färdig socionom och har redan fått jobb, min duktiga vän! Trevlig var det att vara där, och träffa hennes familj och så. Jag, Linn och hennes svägerska bestämde att vi snart måste gå på bio igen! Ett tag förut försökte vi gå tillsammans en gång i månaden, vi höll i det ganska länge, men nu är det nog drygt ett halvår sen. Dags att ta upp vanan igen med andra ord!

STORM är det ute också, hoppas att vi får ha kvar strömmen bara! Jag orkar inte med fler strömavbrott nu....

Trevligt att ha Putte hemma i helgen! Han är ju ledig första helgen på 3 månader. Men vi skulle ju hellre velat att han jobbade kvar på skiftet, givetvis...

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0