Nu tröttnade jag!

Nu får det vara nog. För 500:- ska man få bättre kvalitet än det här! Jävla skittelefon, helt seg är den. Jag pratar om vår nya trådlösa telefon, som vi köpte i mellandagarna för julklappspengar. En gång tidigare har vi försökt med Doro, och då sa vi aldrig mer. Den fick vi också lämna tillbaka, för att det  blev störningar i den när man tex gick förbi kyl och frys! Men så fick vi för oss att nu när det gått några år, så kanske Doro hade utvecklat sina telefoner. Därför gick vi på det igen. Vi köpte en Doro, som OnOff kallade "bäst", och som påstods vara nedsatt från 995. Tjena, den var skitdålig! Nu är jag trött på den, imorgon får den åka tillbaka till sina kompisar i affären! Och jag ska ha en Philips igen! Så det så.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0