Och vad har hänt idag då?

Ännu en händelselös dag på jobbet. Och inga andra jobb att söka.

Detta har hänt:
- Hanna K har fått en bebis! En liten kille, 2180 gram!
- Elin J har INTE fått nån bebis, men slutar jobba på torsdag! Hon är beräknad till 6/2.
- Jag har fått 3 mail av Anna där hon beskriver vad de gjort i sommar, höst och vinter... VÄÄÄLDIGT långa och inte så himla intressanta...
- Jag har fått inbjudan till ett rundabordssamtal med divisionschefen från huvudkontoret.
- Skruven har blivit sjuk och gått hem.
- Jag har lyckats bråka med Putte i telefon för att han tycker att Maja ska ta hem Olle från fritids mycket oftare.

Ja det var väl min dag.

Efter jobbet ska jag åka till Rylanders och köpa plektrum till Olle! Det gör så ont med vattenblåsor på fingrarna tycker han... Och man MÅSTE ju spela gitarr hela tiden!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0