Promenad

Vi har haft en ganska mysig eftermiddag! Jag passade på att hämta Maja med bilen efter skolan, så att hon för en gångs skull slapp gå hem! Hon hade med sig en kompis också. Hennes kompis, Alma, är så skön, vi skrattade åt henne hela familjen när vi satt och fikade. Så himla go!

Sen fick jag äran att åka och handla, och Mattias kom till Putte så de fick "leka" lite (=spela Olles hockeyspel).

På kvällen var barnen och jag ute och gick. Vi hade reflexvästar på oss, och så gick vi genom skogen.. spännande och lite läskigt, tyckte barnen. På hemvägen höll jag dem i händerna och de blundade när de gick. Jag dummade mig och lät dem gå in i reflexpinnar, diken och allt möjligt, och de (och jag!) höll på att skratta ihjäl sig!

Det är nåt fel på min kropp... Jag har ont i axlar, rygg och händer, och nu börjar det komma i huvudet också. Kanske dags att ta tag i träningen igen?


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0