Så var det nytt år!

En riktigt rolig nyårsafton var det, med väldigt blandade åldrar! Från 6 till 57 år... Alla hade nog lika kul: vi spelade Quackle (jag tror jag kissade på mig av skratt), lekte packa kappsäck, dansade till Rix FM-musik i köket, spelade Wii, sjöng karaoke (så att mitt gamla rekord slogs med hästlängder), åt, drack och sköt raketer! Olle var den första som somnade, då var klockan 1. Sen gick Maja och jag hem, till de andras protester: Men ska ni REDAN gå hem, så här TIIIDIGT?? (=1.30...). Vid 3.15 droppade Putte in, efter att ha slagit världsrekord i karaoke ihop med Dennis, 16 år. Tilläggas bör att Putte aldrig sjunger karaoke: "Om ni börjar sjunga karaoke ikväll går jag hem!" Men nästa gång kanske jag kan få med honom på det....

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0