Simhallen

Idag har jag varit på bättre humör, men jag har skitont i magen! Känns som magkatarr.... Vill inte, orkar inte! Jag vet inte vad det beror på, antingen att jag inte trivs på jobbet, men det kan också vara att jag har börjat dricka mycket mer kaffe på dagarna. Jag har alltid bara druckit två koppar, nu dricker jag 4. Det låter ju inte så mycket, men jag har ändå börjat dricka dubbelt så mycket som innan! Min stackars mage kanske inte tycker om det....

I eftermiddag tog i alla fall jag och Maja med oss granntjejerna och åkte till simhallen. Tjejerna hade verkligen jättekul! Jag badade inte, utan satt vid ett bord och läste i min superspännande bok: Skam av Karin Alvtegen, riktigt bra! Så det var en skön och mysig eftermiddag, om jag bara hade sluppit det magonda.......

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0