Snart får jag gå hem!

Det är skönt på ett sätt att ha morgon, även om det är jävligt jobbigt att gå upp så tidigt! Men just nu känns det bra, när jag får gå hem om 25 minuter! Men detta är ju min sista morgon på väldigt länge, eftersom jag inte kommer ha morgontider så länge som jag sitter på vip-företaget och svarar. Och för min del får det gärna vara länge, jag trivs bra med både företaget och arbetstiderna.

Vi har haft möte idag på jobbet. Jag fick reda på att det inte blir några utbildningar än på länge, och det var väldigt skönt! Det är så mycket att lära ut nu, så nästa gång jag lär upp tänker jag säga till om att vi måste ha längre utbildning. Men nu slapp jag alltså det på ett tag. Skönt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0