Söndag kväll

Så var det söndag kväll, och jag har inte kommit i säng än. Man gör ju allt för att dra ut på helgen!

Jag har suttit på Facebook, och såg att min epostadress inte visades. Det stod bara visa för: No one. Och då ändrade jag det, men det stod ändå No one. Så ändrade jag igen, igen, igen, kanske sådär 12 ggr men inget hände. Jag var jättearg och tiden gick! Det slutade med att jag bytte epostadress, då funkade allt! Helknasigt......

Maten på Ikea var god som vanligt! 3 maträtter, 4 efterrätter (ja, för Olle tog två!), en kaffe och dricka till alla kostade 105 kronor! Det är  bra pris tycker jag!

Nu får jag väl dra mig mot sängen, för snart är det dags för ännu en jobbvecka. Förkyld är jag också, uhu stackars mig!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0