Taxi

Idag fick jag köra skytteltrafik till mormor och morfar! Olle väckte mig vid 8 och sa att han ville ringa till dem och fråga om han fick komma. Det fick han, men han fick vänta till 8.45 när jag orkade gå upp. Sen skjutsade jag dit honom. När jag kom hem väckte jag Maja, för att hon skulle komma i säng i någorlunda tid ikväll. Klockan var ändå 9.30... När hon ätit frukost ville hon också åka till mormor och morfar! Så det var bara att åka dit igen, och sen hem igen. Då väntade jag bara på att Putte skulle vakna och vilja bli skjutsad han också, men nej det ville han inte så sen fick jag stanna hemma!

Jag behövde inte hämta dem i alla fall, för de kom in genom dörren själva vid 14. Morfar hade skjutsat hem dem.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0