Ups...

Det blev visst lite liv på jobbet idag, när nyheten släpptes att vi skulle få jobba bara dagtid... Kunde man ju räknat ut. Trist är det, att vissa bara ser till sig själva, och aldrig kan vara glada för nån annans skull....

Idag har jag i alla fall redan börjat sitta på vip-företaget! Det har gått bra, fast det har inte ringt så mycket så jag har haft massor med andra samtal också.

Efter jobbet hämtade jag Maja hos en kompis. Ikväll blir det hämtpizza till Let´s Dance, ska bli mysigt! Jag bad Putte köpa godis idag, det är ju såklart ett måste på fredagskvällen, det var det enda han hade att göra på hela dagen, förutom att hämta Olle. Gissa om det fanns nåt godis när jag kom hem?

Kommentera här
Postat av: Thomas

Skit i det, det är ok att vara självisk ibland. Annars blir du lika bitter som de på ålderns höst...

Du får köpa en piska eller nått att använda på Putte låter det som ;)

2008-01-18 @ 23:38:49
URL: http://b-mark.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0