Ännu mera strand!

Idag har vi varit ännu en dag på Haga Park, och det är så härligt som det bara kan bli! Underbart väder, och alla man älskar samlade runt sig!

Olle har bränt sig lite, och vi andra är också lite röda på en del ställen, så imorgon stannar vi hemma. Då blir det skuggan hemma med en brassestol, hoppas jag! Livet är underbart!

Nu ska jag ta mig en cider!

Kommentera här
Postat av: Anki

Vad gott det lät med en cider..

Idag är min första dag i bloggens värld.

Jag kläcktes igår.

Första dagens mission är att kolla in hur andras bloggar ser ut - och så hamnade jag här.

Skall nu ägna en stund att läsa vem du är. Kanske hörs igen ?

Kram i värmen

2008-07-30 @ 18:35:19
URL: http://spookywoman.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej Hanna gud va kul att komma in i din blogg igen och kolla hur din semester var. Jag kom hem i helgen men har inte haft tid att blogga själv ännu men ska bli. har mkt att berätta och många bilder. Så himla kul med cajsastina och din katt. Otroligt rolig överraskning det måste varit. Många fina bilder du lagt ut också. Till och med globen blev bra. Du ser så himla cool ut där du sitter med din cider. Jag har snart jobbat en vecka nu men jag har två veckor till nu från fredag. Jag har varit ganska nära dig . Var på öland en vecka- förra veckan. Jag har precis träffat en ny man så det var han och jag som var där men du får läsa sen. Ska försöka börja i morgon kväll. En stor kram till dig.

2008-07-30 @ 23:01:39
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0