Äntligen klänning!

Den här dagen hade jag bokat för att åka in till stan, och köpa en klänning till bröllopet! Jag var tvungen att hitta något! Och jag hittade den faktiskt... Nu kan jag äntligen slappna av! Det blev en svart med vita prickar, från H&M, och en vit kofta från Lindex till. Det blir nog super!

Så köpte jag skor till Maja och Olle, som de ska ha på bröllopet, och lite annat smått och gott.

Jag köpte också ett Nintendo DS-spel till Maja; Nintendogs. Hon har nämligen fått låna min brors Nintendo DS på obestämd tid, dvs han vill inte ha det själv. Så Maja är så glad så glad! Jag fattar inte hur hon orkar, nu håller hon på att lära en hund att lyda kommandon, bakom mig låter det: SITT! LIGG! och hon får säga det hur många gånger som helst för att den där hunden ska fatta....

Kommentera här
Postat av: Lisa

Visst är det underbart med semester?!

Läste om er dag på barnens gård - härligt!!

Kan du inte lägga ut en bild på klänningen? Låter supersnygg!! När är det bröllopet är nu igen? Jag har minne som en guldfisk...

Stor kram!

2008-07-11 @ 14:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0