Barnens Gård

Idag blev det en resa till Barnens Gård i Karlskrona! Jättemysigt! Det var vi och grannarna, dvs min moster och hennes två tjejer. Vi hade kollat vädret först, så vi prickade in en soldag, men man kan ju aldrig lita helt på det ändå... Men vi hade jättetur! Vädret var härligt, precis lagom varmt!

Barnen har badat, hoppat på studsmattor, spikat spikar, klappat djur, kört bilar, åkt rutschkanor m.m. m.m. Vi vuxna har hunnit blarra, fika, bada och vara med barnen där det behövs. Jättehärlig dag!





Direkt när vi kom hem vände jag bilen för en runda in till stan. Jag hade lovat att skjutsa in mamma och pappa, de njuter just nu av en öl och musik på Larmtorget! De skulle ta taxi hem sen, annars erbjöd jag mig att hämta också. Men just nu känns det rätt skönt att de tackade nej, jag ska nog krypa ner i sängen till kl 21 och se Ghost Wisperer.

Imorgon ska jag storhandla, sen är det nog softa som gäller. Semester är underbart!!!

Kommentera här
Postat av: pernilla

Gud va det ser skönt ut i vattnet

2008-07-10 @ 23:10:31
URL: http://pernillaschrewelius.blogg.se/
Postat av: Jenny

Barnens gård är verkligen jättemysigt. Synd bara att det är så dyrt. :(

2008-07-11 @ 11:00:30
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Lina

halkar in Åh vilken fin blogg du har! Roligt att hitta någon mer från Karlskrona :)



Får man fråga hur gamla dina bustroll är? nyfiken :)



Passar på att önska trevlig helg!



/Lina :)

2008-07-11 @ 21:49:38
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0