Bilderna

Här är lite bilder från bröllopet:


Det vackra brudparet i kyrkan


Cajsa-Stina


Dags att åka till middagen


Fina Maja


Fina Olle

Kommentera här
Postat av: Hanna B

Vilka fina bilder och vilken häftig överraskning de fick i kyrkan=)Måste vara jätteskönt att ha semester nu när solen lyser! Eftersom vi får hem Sixten på torsdag kväll blir helgen v32 för tidigt för besök men ni är jättevälkomna lite senare när han vant sig hemma. Kram

2008-07-27 @ 23:00:58
Postat av: Emma

Hej hanna! Vilket bröllop, superromantiskt ju! Kan du lägga in en bild på brudparet framifrån (om du vill och får för dem). Blev lite rörd här på jobbet när jag läste att er fd kisse kommit hem till er och så skrattade jag gott åt Sven. Kram på dig,

Emma

2008-07-28 @ 12:01:25
Postat av: Hanna

Hej Emma! Jag kände att jag inte ville lägga ut såna bilder här, men du kan självklart få se dem senare! Kram!

2008-07-29 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0