Bröllopet

Igår var vi på BRÖLLOPET! Det var en underbar dag; vackert, med många rörande tal, mycket skratt, en hel del överraskningar, god mat, och fullt ös på dansgolvet! Jag åkte hem 2.15, och då var jag inte sist, kan jag säga! Jag tror att de sista gick vid halv fem-tiden.... Superkul var det, och så lyckat!

Jag sitter vid fel dator nu, men när jag får tillgång till den andra (Maja spelar Sims där...) ska jag föra över korten från kameran.

Den häftigaste överraskningen, enligt mig, var att "Av längtan till dig" skulle sjungas i kyrkan. De hade en solist, men när det blev dags för sången satt han bara kvar i bänken. Många blev nervösa, och best man ropade till på honom, och då bara flinade han. Då öppnades en sidodörr, och in kom Cajsa-Stina Åkerström!! Hon sjöng alltså sin egen låt! Detta var en total överraskning för oss allihop, det vara bara solisten, brudens föräldrar och prästen som visste. Ingen dålig present! Och Cajsa-Stina sjöng så vackert, så vackert, direkt till brudparet. Efteråt önskade hon dem all lycka, och försvann ut igen.

Mer om bröllopet kommer när jag fört över bilderna!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0