Dagens påhitt

Idag skulle jag ju storhandla, men när Olle och jag vaknade vid 9, så var Putte inte hemma. Vi ringde på hans mobil, och då var han precis utanför. Han hade redan varit och handlat! Inte dåligt va? Han hade hängt på låset vid 8, precis som pensionärerna! Skönt för mig i alla fall att slippa storhandla!

I eftermiddag har jag och barnen varit hos mormor och morfar och myst lite. Vi tog bilen, för vädret är lite opålitligt... Putte har varit och golfat, och på hemvägen köpte han hem ingredienser så att han kan göra pizza till oss! Det är ju fredag idag, och då måste det ju bli fredagsmys förstås!

Kommentera här
Postat av: pernilla

Då får du damma av dom det är faktiskt jättekul träning .

Jag har en vännina som ä rstavångsinstruktör och friskvårdskonsult så det är kanon att vara ute och gå med henne.

det bästa av allt man förbränner mer fett om man går med stavar.

2008-07-11 @ 18:36:06
URL: http://pernillaschrewelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0