En arbetsdag kvar

När jag kom hem efter jobbet hade svärfar gjort mat, som räckte både till mig när jag kom hem och till matlåda imorgon! Perfekt!

Det har varit en bra kväll, Putte och jag har varit glada (för att vi får semester imorgon!), Maja har myst med sin bästa kompis lilla kattunge hela dagen och Olle hade lärt sig att göra volter på studsmattan hos Majas kompis!

Nu är det bara en arbetsdag kvar, sedan är det dags för den bästa kvällen på hela året - den när man har hela semestern framför sig!!!

Kommentera här
Postat av: Hanna

Jag är avis! Kommer att vara tomt på jobbet utan dig. HA EN UNDERBAR SEMESTER! Kram Hanna

2008-07-04 @ 09:09:36
URL: http://tobbehanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0