Måndag

Så har andra veckan på semestern redan börjat! Tiden går rasande fort tyvärr! Men vi njuter för fullt, det är så underbart att få vara ledig!

Idag började dagen med ett besök hos Charlotte och hennes små grabbar. Alltid lika trevligt att träffas och blarra lite! Sen åkte vi hem, åt mat och sen blev jag så trött så trött! Men jag hade fått för mig att köpa ett nytt "flugdraperi", bara för att Charlotte hade ett bra och billigt från Ikea. Och vårt som vi har är jättedåligt! Så jag och barnen drog iväg till Ikea och köpte draperiet. Självklart blev det lite andra saker också; en stor gosehund till Maja (som hon fick betala själv, förstås!), en pall till henne att ha som nattduksbord (vi har möblerat om, och då fick hennes stora klumpiga nattduksbord inte plats), sugrör, kökshanddukar och lite annat smått och gott!

Nu är vi hemma, och nu får Putte ta över. Han håller på att sätta upp draperiet nu. Inte så vackert, men hoppas det funkar bra mot flugorna i alla fall!

Kommentera här
Postat av: Åsa

:-D

Satt och funderade på hur ett flugdraperi skulle kunna se ut. Ikea kan ju komma på många idéer... Föreställde mig något med lite ritade flugor här och där. Lite trögtänkt som vanligt tror jag. Får skylla på alla mina tidiga mornar. ;-) Tur att du skrev den sista meningen. För då förstod även jag...

2008-07-14 @ 20:22:31
URL: http://asaleh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Njut av semestern! Här är det tråkigt=)Kram Hanna

2008-07-15 @ 12:52:02
URL: http://tobbehanna.blogspot.com
Postat av: Åsa.S

Hej, hej! Hitade din blogg via bloggtoppen, och den verkar riktigt trevlig!

Ha en fortsatt fin dag! =)

2008-07-15 @ 15:45:49
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0