Paddlat kanot!

Ja, vi kom faktiskt ut på aktivitet idag - kanotpaddling! Det är ju så mysigt!





Jag lyckades bara knäppa bilder på mig och Olle, när vi stod stilla och väntade på Maja och Putte, som hade hoppat ur kanoten för att köpa glass!

När vi kom till slottet så skulle vi paddla runt det, och sen tillbaka. Men det hade börjat blåsa upp, när vi kom på utsidan så gick det vita gäss på sjön!! Det var skitsvårt att paddla, vi åkte fram och tillbaka pga vågorna, och vi kom ingenstans när vi paddlade. Putte och jag fick lite panik förstås, fast vi ville inte visa det för barnen. Men Putte skrek: "Hanna, paddla då!" och jag blev skitarg för jag paddlade för fullt, så jag skrek: "Men jag gör ju det för helvete!" Åh vad vi skrattade åt det efteråt, när vi hade kommit in på lugna vatten igen! Putte härmade mig för fullt, kan jag säga.....

Jaja, en mysig dag blev det i alla fall till slut! Och ikväll tror jag vi somnar gott, efter all frisk luft vi fått!

Kommentera här
Postat av: Åsa

Vad roligt! Längtar tills vi kan göra sådana saker med våra barn.

2008-07-13 @ 21:08:46
URL: http://asaleh.blogg.se/
Postat av: Jonna

Å så mysigt gumman. Trodde inte du kunde svära ;-) :-p

2008-07-17 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0